Post by ramodesentu on Mar 16, 2022 1:18:44 GMT 7
------------------------------------------
▶▶▶▶ The Lost Treasure ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ The Lost Treasure IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ låse op (øge mønter) ▞▞▞
▞▞▞ The Lost Treasure 2022 version ▞▞▞
Sjovt! Udfordrende og underholdende
Fik mig til at klø mig i hovedet i et stykke tid der, fint generelt
En stjerne for ikke at svare dine spillere for at have brug for hjælp. Forsigtig Betal for at spille.
Overgange mellem skærme er for langsom til al den rejse, du skal foretage. Nogle af ledetrådene er også ret vilkårlige og hjælper ikke med at flytte spillet videre. Til sidst skal du ikke betale for spor, bare YouTube det, så du kan få det overstået og spille et spil med gode spor.
Godt spil.
Steam Zabava ztc
Gameplayet var ret sjovt, hvis ikke lidt kedeligt. Desværre var hurtig rejse låst bag en mikrotransaktion, hvilket er, hvad jeg ville forvente af et gratis spil.
jeg nød det
For kort ...
for let at afslutte spillet
fantastisk spil havde brug for gennemgangen til et par puslespil. mest en god udfordring.
Fantastisk spil får dig til at tro, at nogle gåder er svære at løse.
Der var meget få hints om, hvad de skulle gøre
meget god grafik og gode gåder...spil godt klaret 👍
Det er ok, men nogle af gåderne er ikke logiske.Flot lavet men lidt for simpelt
The Lost Treasure Avanture ugzt
elskede hvert minut af det, fantastisk spil ville elske at se mange flere af disse..
Pæn
Har nydt det indtil videre, men kan ikke lide at skulle betale yderligere 89p for at transportere rundt på kortet. Ved køb af det fulde spil forventede jeg, at ALLE funktioner var inkluderet og ikke var et ekstra "i app-køb" som ekstra power-ups og lignende i andre spil. Skam dig Syntaksitet.
Hadede det.
stort set alt er låst bag betalingsmure.
Kedelig..
Jeg nåede til et punkt, hvor ledetråden var forkert.
gameplay slukket. Skal have en klar indikation af skærme, der er ufuldstændige, ellers vil du bruge det meste af tiden frem og tilbage på at klikke på alt i syne eller ty til google. nogle af gåderne savner logik, fordi du for eksempel ikke kunne klikke på et grentræ
The Lost Treasure Avanture ugzt
Et værdifuldt aktiv i enhver spillers bibliotek, stor variation fra de sædvanlige drabsfester. Lærer at eksperimentere og tænke på en abstrakt, usædvanlig måde, og at vedholdenhed betaler sig. Mit råd: forvent ikke meget realisme, det er som en drøm; ting er nogle gange skøre eller underlige for at få opgaven løst. Dette er den bedste del af gaming! Prøv lykken med gåderne, gør noget, lad dig ikke hænge fast - som i det virkelige liv; der er altid noget at lave! Nu føler jeg mig mere klar til Myst og efterfølgere!
Udfordrende på punkter, dog fuldstændig gennemførligt.
God tidsspilder. Nogle klikområder er svære at finde, men ellers virker det
Godt...
frustrerende navigation, for meget frem og tilbage og svære gåder i den forstand, at det ikke umiddelbart var tydeligt, hvad du skulle gøre. Ja, grafikken er fin, men medmindre du betaler ekstra for hurtig navigation og ledetråde, vil du have svært ved at afslutte det.
Kedeligt og giver ikke særlig klare anvisninger.
Meget interessant eventyr. Fantastisk grafik.
Et gammelt spil deles gratis. Helt klart målrettet til familien. Kunst og musik er begge fantastiske. Spilfunktioner og interface, brugervenlig. Puslespil har den rigtige sværhedsgrad til familiespil. Ledetråde hænger ikke godt nok sammen, men er stadig acceptable for mig. Vil helt sikkert se deres andre spil.
Sjovt.
meget sjovt spil, gåder var lette nok at løse, men med så mange steder at flytte rundt til gjorde det det svært at vide, hvor man skulle gå videre. brugte lidt hjælp fra google til at finde ud af det, men det var stadig rigtig sjovt!